پاپ آپ چیست؟

پاپ آپ چیست؟

پاپ آپ ها یکی از لوازم اصلی اینترنت هستند. در ابتدا بحث برانگیز بود، آنها به سرعت به بخشی ضروری از “تجربه وب جهانی” تبدیل شدند. آنها چیزی هستند که انتظار دارید، خوب، هر چند وقت یک بار در پنجره مرورگر شما ظاهر شوند . آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید – پنجره های بازشو ابزاری هستند که ارزش بسیار زیادی را هم برای کاربران اینترنت و هم برای مشاغل به ارمغان می آورند.

پاپ آپ چیست؟

پاپ آپ معمولاً یک پنجره یا بنری کوچک است که هنگام مرور یک وب سایت در پیش زمینه ظاهر می شود. بازدیدکننده وب سایت می تواند با این پنجره تعامل داشته باشد، برای مثال، اگر پاپ آپ حاوی فرم ثبت نام/تماس، دکمه یا پیوند باشد.

پنجره‌های بازشو بسته به هدفشان از نظر محتوا و نحوه/مکان/زمان نمایش متفاوت هستند. در ادامه مقاله به انواع پاپ آپ خواهیم پرداخت.

آموزش سئوپکیج طلایی سئو

پاپ آپ، پاپ آپ یا پاپ آپ؟

اکنون که با یک تعریف شروع کردیم، بیایید به این سوال بحث برانگیز پاسخ دهیم: آیا “پاپ آپ”، “پاپ آپ” یا “پاپ آپ” است؟

“پاپ آپ” یک فعل است که به معنای “ناگهان ظاهر شدن” است.

پاپ آپ هم یک صفت و هم اسم است و چیزی را توصیف می کند که ظاهر می شود. همچنین این روش “مناسب” برای مراجعه به پاپ آپ های وب سایت و تبلیغات پاپ آپ است، اما…

Popup رایج ترین و محبوب ترین املای است که می توانید با آن روبرو شوید.

هدف از پاپ آپ چیست؟

هدف اصلی پاپ آپ جلب توجه کاربران است.

یک پنجره بازشو باید مورد توجه قرار گیرد – در حالی که بسیاری از وب سایت ها می توانند کاملا شلوغ باشند، یک منطقه نمایش کوچکتر (یا یک پنجره تمام صفحه) با یک تصویر پس زمینه مشخص و یک پیام جالب که به طور ناگهانی بر روی صفحه نمایش رایانه شما ظاهر می شود به سختی از دست می رود.

چرا پاپ آپ ها مهم هستند؟

همانطور که قبلاً اشاره کردم، پاپ آپ ها برای کاربران و بازاریابان به طور یکسان ارزش دارند، بنابراین حضور آنها واقعاً یک موقعیت برد-برد است.

از دیدگاه کاربر، پنجره‌های بازشو می‌توانند راه آسانی را به شما ارائه دهند:

  • مشترک شدن در یک خبرنامه
  • به سبد خرید خود برگردید
  • برای یک وبینار ثبت نام کنید
  • با یک تجارت تماس بگیرید
  • کد تخفیف یا ارسال رایگان دریافت کنید
  • در مورد یک پیشنهاد با زمان محدود آشنا شوید
  • توصیه هایی برای محصولات مشابه آنچه قبلاً دوست دارید دریافت کنید
  • ثبت نام برای یک هدیه انحصاری (کتاب الکترونیکی رایگان و غیره)
  • ترجیحات خود را شخصی کنید

برای بازاریابان و صاحبان مشاغل، پنجره‌های بازشو می‌توانند کمک کنند:

  • یک لیست ایمیل ایجاد کنید
  • افزایش فروش و تبدیل
  • تبلیغ محتوا و وبینارها
  • کاهش نرخ پرش
  • جلوگیری از رها شدن گاری
  • بهبود تولید سرنخ به موثرترین روش
  • افزایش ترافیک به یک صفحه خاص
  • زمان صرف شده برای خواندن مقاله را طولانی کنید
  • مشتریان بازگشت را تشویق کنید
  • تقویت وفاداری مشتری

و خیلی بیشتر!

شما می توانید با جاسازی فرم های ثبت نام / بنر / کدهای تبلیغاتی / و غیره به همین اهداف برسید. در صفحه شما، اما برخی موقعیت ها فقط به یک پنجره بازشو چشم نواز نیاز دارند .

بیشتر بخوانید: نحوه ایجاد یک پنجره بازشو که تبدیل می شود

بیشتر این مزایا به نوع پاپ آپ گره خورده است، پس بیایید در مورد آنها صحبت کنیم!

انواع پاپ آپ با مثال

پاپ‌آپ‌ها به‌عنوان یک دسته تقریباً همگن شروع شدند – پنجره‌های تبلیغاتی پاپ‌آپ کوچک (بسیار آزاردهنده) با سبک مشابهی از رابط بصری (اغلب شبیه یک خطای نرم‌افزاری). در حال حاضر، طیف گسترده ای از انواع پاپ آپ برای انتخاب وجود دارد.

آموزش سئو

پکیج طلایی سئو

انواع پنجره های بازشو بر اساس فرمت

  • نوار بازشو

همانطور که از نام آن پیداست، پاپ آپ های نوار، بنرهای نازکی در بالا یا پایین صفحه هستند. آنها می توانند شامل یک فرم ثبت نام کوتاه، یک شمارش معکوس، یک کد تبلیغاتی، یک دکمه فراخوان برای اقدام یا پیوندهای رسانه های اجتماعی باشند. در اینجا دو نمونه از قالب های بازشو نوار آورده شده است:

نمونه ای از نوار بازشو با کد تبلیغاتی در بالای صفحه.
نمونه ای از نوار بازشو با کد تبلیغاتی در بالای صفحه.
نمونه ای از نوار پاپ آپ با شمارش معکوس در پایین صفحه.
نمونه ای از نوار پاپ آپ با شمارش معکوس در پایین صفحه.
  • جعبه پاپ آپ

پاپ آپ باکس کلاسیک ترین نوع پاپ آپ است. پنجره پاپ آپ کادری است که در یک ناحیه از پیش تعریف شده، مرکز صفحه ظاهر می شود. آنها فوق العاده همه کاره هستند و به راحتی ایجاد می شوند .

نمونه ای از قالب جعبه بازشو.
  • پنجره تمام صفحه

بازشوهای تمام صفحه به طور کامل روی صفحه پوشانده می شوند و واقعاً غیرممکن است که آن را از دست بدهید.

آموزش سئوپکیج طلایی سئو
  • جعبه کشویی

جعبه‌های کشویی بسیار شبیه جعبه‌های پاپ‌آپ هستند، اما با توجه به این واقعیت که، طبق تعریف، در حین مرور، «در داخل» می‌روند، کمی محتاط‌تر و کمتر مزاحم هستند. آنها برای گنجاندن فرم‌هایی مانند فرم‌های ثبت‌نام، تماس یا بازخورد مناسب هستند.

نمونه ای از یک جعبه اسلاید به همراه فرم بازخورد.

انواع پنجره های بازشو بر اساس هدف

  • در حال رشد لیست شما

عنصر کلیدی این پاپ آپ ها فرم ثبت نام است. معمولاً فرم دارای دو قسمت نام و ایمیل است. در پنجره‌ای مانند این، می‌توانید یک آهن‌ربای اصلی (مانند کتاب الکترونیکی رایگان، دسترسی انحصاری، و غیره) برای تشویق ثبت‌نام ارائه دهید – هدف اصلی علاقه‌مند کردن بازدیدکننده و تصمیم‌گیری برای ثبت‌نام است.

یک پنجره خوش آمدگویی با یک فرم ثبت نام کوتاه.
یک پنجره خوش آمدگویی با یک فرم ثبت نام کوتاه.
  • به دست آوردن فروش بیشتر

وقتی نوبت به فروش بیشتر می رسد، هیچ چیز بهتر از پیشنهادات و تخفیف های محدود قدیمی نیست. به همین دلیل است که این نوع پنجره‌های بازشو تماماً در مورد تایمرهای شمارش معکوس و کدهای تبلیغاتی هستند.

یک پنجره بازشو با تایمر شمارش معکوس برای یک پیشنهاد محدود.
  • در ارتباط ماندن، دنبال‌کنندگان بیشتر و دریافت بازخورد

این دسته از پاپ آپ ها در مورد ارتباط با مشتریان و بازدیدکنندگان شما هستند. بنری مانند این می‌تواند شامل پیوندهای رسانه‌های اجتماعی، فرم تماس، فرم بازخورد یا فرم ثبت‌نام باشد تا افراد را در جریان نگه دارد.

نمونه ای از یک پنجره بازشو با پیوندهای رسانه های اجتماعی.
جعبه پاپ آپ با فرم تماس.
  • جشن گرفتن یک مناسبت

در کنار پنجره‌های بازشو استاندارد، همیشه فضایی برای تبلیغات فصلی یا رویدادهای ویژه وجود دارد. زمانی که یک فروشگاه آنلاین راه اندازی می کنید، اهمیت ویژه ای دارند. ایجاد پنجره های بازشو بسیار آسان است – به همین دلیل است که هر زمان که ایده جدیدی دارید می توانید طرح های جدید ایجاد کنید. تبلیغات پاپ آپ مناسبتی خاص برای پیشنهادات با زمان محدود ایده آل هستند.

نمونه ای از پنجره بازشو فصلی با پیشنهاد ویژه.

انواع پنجره های بازشو بر اساس زمان بندی و اکشن ماشه

  • پاپ آپ های زمان بندی شده

آنها پس از مدت زمان مشخصی ظاهر می شوند، به عنوان مثال، پس از اینکه بازدیدکننده بیش از 40 ثانیه در صفحه شما سپری می کند. اگر می خواهید از آزار دادن یا ترساندن تازه واردان جلوگیری کنید، این یک راه حل عالی است، زیرا آنها زمان دارند تا با سایت آشنا شوند.

  • پاپ آپ های مبتنی بر اسکرول

در این مثال، پس از اینکه بازدیدکنندگان به بخش خاصی از صفحه می‌رسند یا درصد مشخصی از آن را پیمایش کرده‌اند، پنجره بازشو ظاهر می‌شود. این نوع ماشه به افراد اجازه می دهد تا با مقاله ای که می خوانند راحت باشند و به پنجره اضافی ظاهر شده بیشتر علاقه مند شوند.

  • خروجی های با قصد خروج

هدف اصلی آنها بازگرداندن افرادی است که سعی می کنند صفحه شما را ترک کنند. پنجره ای مانند این درست زمانی که بازدیدکننده می خواهد برگه یا پنجره مرورگر را ببندد ظاهر می شود و بنابراین، این آخرین فرصتی است که وب سایت شما می تواند توجه را جلب کند.

  • ناشی از عدم فعالیت

پس از اینکه بازدیدکننده برای مدت زمان مشخصی غیرفعال می ماند، یک پنجره بازشو راه اندازی می شود – راهی عالی برای بازگرداندن توجه آنها، از بین بردن آنها و هدایت آنها به اقدام بعدی که باید انجام دهند.

آموزش سئو

پکیج طلایی سئو

شرایط پاپ آپ

راه های زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توان پنجره های بازشو را سفارشی کرد، نه تنها در مورد طراحی، قرار دادن و محتوای آنها. تنظیمات هر پنجره بازشو را می توان طوری تغییر داد که فقط در موارد خاص برای افراد خاص ظاهر شود. به این ترتیب، آنها می توانند بیشتر هدفمند باشند و کمتر باعث آزار مشتریان و کاربران وفادار شوند.

آنها می توانند به طور نامحدود “زنده” باشند، برنامه ریزی شده است که فقط در یک بازه زمانی خاص یا هر چند روز یک بار ظاهر شوند.

آنها می‌توانند هر بار که شخصی از یک وب‌سایت بازدید می‌کند ظاهر شوند، یا اگر روی دکمه خاصی کلیک کرده‌اند، از طریق فرمی ثبت‌نام کرده‌اند، پاپ‌آپ را بسته‌اند یا چندین بار آن را دیده‌اند، نمایش داده نمی‌شوند.

شما می توانید با انتخاب کشور مخاطبان پاپ آپ خود را انتخاب کنید. انتخاب کنید که آیا پنجره در موبایل، دسکتاپ یا همه دستگاه‌ها ظاهر شود. انتخاب کنید که فقط برای تازه واردان قابل مشاهده باشد، فقط برای کسانی که بازگشته اند یا هر دو.

پنجره های بازشو: جوانب مثبت و منفی

«مزایای» بیشماری از پاپ آپ ها وجود دارد. آن‌ها می‌توانند برای هر شرکتی که وب‌سایت دارد شگفت‌انگیز باشد – از تولید سرنخ، افزایش فروش گرفته تا کاهش نرخ پرش.

ایجاد پاپ آپ بسیار ارزان است و اگر نرم افزار مناسب را پیدا کنید، می توانید به صورت رایگان یک پاپ آپ ایجاد کنید .

با ایجاد پاپ آپ مناسب، ایجاد و جاسازی آنها در سایت شما بسیار آسان است – بدون نیاز به نوشتن کد پیچیده جاوا اسکریپت یا به لطف الگوها، یادگیری طراحی.

با این حال، تنها مشکل ، شهرت بحث برانگیز تاریخی آنهاست. یک تصور غلط قدیمی یا بهتر بگوییم یک تصور کلیشه ای وجود دارد که پنجره های بازشو مزاحم هستند. این باور از زمانی نشأت می‌گیرد که پاپ‌آپ‌های ناخواسته با ظاهر شدن ناگهانی و انبوه آزاردهنده بودند و برخی از افراد از ناآشنایی آن زمان برای کلاهبرداری از دیگران سوء استفاده کردند.

اکنون که بسیاری از ما می دانیم که روی یک آگهی بازشو که ظاهری مبهم دارد کلیک نکنیم، و هنگامی که پیام پنجره بازشو “شما برنده شدید” یا “کامپیوتر شما هک شده است”، جزئیات کارت اعتباری خود را اعلام نکنیم، پنجره های بازشو کمتر شده اند. ترسناک است، و کلاهبرداری در مقیاس بسیار کوچکتر اتفاق می افتد.

آموزش سئو

پکیج طلایی سئو

هنگامی که تنظیمات آنها … بی توجه باشد، پنجره های بازشوی خوش نیت همچنان می توانند آزاردهنده باشند. به عنوان مثال، زمانی که پنجره‌های بازشو در یک سایت بسیار زیاد است و پس از اینکه بازدیدکننده قبلاً چندین بار آنها را بسته است، همچنان ظاهر می‌شوند. این مسائل همچنین می تواند بر رتبه وب سایت تأثیر منفی بگذارد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


BAGHI/09120201982
تماس بگیرید

سلام , وقت بخیر

کارشناسان سئو دل بعد از بررسی در خواست شما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند